uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Monday 11 March 2013

Keahlian "Exclusive Nuffnanger"/Glitterati Club Mesti POYO

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum, salam sejahtera, salam 1(one)Malaysia serta salam seluruh dunia.......

Tergelak..Bila lihat akaun. Aku dapat keahlian exklusif balik atau termasuk dalam Kelab Glitteriti semula. Sebelum ini blog, aku tergolong dalam golongan "Exclusive Nuffnanger". Bila aku masukkan Iklan Text dari syarikat pengiklanan lain...Terus digugurkan keahlian. Menyumpah dan menyampah juga mulanya...

Tapi itulah hakikatnya...Bila kita sendiri buat perniagaan dan kita sendiri pula membuat persaingan dengan perniagaan sendiri. Mesti tercabar..Apa lagi, digugurkan keahlian kelab Glitteratti.

Bila dah masuk Iklan Text, Syarikat pengiklanan tersebut tidak memberi ruang blog aku untuk iklankan iklan-iklan yang hebat, jadi aku buangkan semula.

Hari ini Nuffnung, masukkan aku balik dalam "Exclusive Nuffnanger"/Glitterati Club. Itu yang membuatkan aku gelak...Bertambah aku gelak bila ada RM RM RM masuk.....Best Tak?

Bagaimana hendak jadi  ""Exclusive Nuffnanger"/Glitterati Club ?

Begini caranya:
1. Profile kita mesti cerita yang POYO-POYO
2. Jangan ada iklan lain yang jadi persaingannya
3. Kena selalu up-date post
4. Kena kongsi cerita kita dalam seberapa banyak laman sosial.
5. Kongsi cerita yang menarik. Tak menarik pun tak apalah..macam blog aku ni.....
6. Jaga ejaan, susunatur ayat, bahasa dan gaya bahasa seberapa baik yang mungkin
7. Lain-lain usahakan kreativiti kita...itu penting....Dah tak boleh kreatif nak buat macam mana kan?

 http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...