uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Thursday 25 July 2013

Testimoni Pengguna Bio-Velosity Sleep Mate

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum, salam sejahtera, salam 1(one)Malaysia serta salam seluruh dunia.......

Puan Lina – kolej jururawat k.lumpur alhamdulillah....sejak guna BVSM ni,perubahan yg ketara sya nampak pd anak lelaki no3 byk sgt yg positif!!! dulu dia suka bersendirian,kurang aktif & kurang bercakap....la ni dia makin aktif yg positif,suka bergaul dgn kanak2 lain & suka bertanye mcm2 sampai dia puashati.....baby sya 8 bln awal2 lg dh pandai panjat katil..terkejut gak dibuatnye...kopi mineral keluarga sya amat suka skali terutama mak yg ada darah tinggi & diabetis yg ada perubahan positif dr sebelum ni....kakak sya yg bleh berdiet dgn selamat tanpa menahan lapar lg...amalkan minum kopi mineral setiap hari,bertenaga & kenyang perut sepanjang hari...tq2 ya Allah sbb ditemukan produk2 ni sbgai wadah utk selesaikan masah hambamu ini...Ya Allah,engkau murahkan lagi rezeki ku seluas2 dunia ini dlm menambah nilai kehidupan org lain...amin3...

Hasnah mat hassan…sy suka bvsm ..anak sy semakin ceria dan sihat ...antibodi juga kuat ...

Wan Asmahan Zarina Bakar..Alhamdulillah.. saya pula diberi kesihatan yg sngt2 baik slps berbvsm..syukur sngt pd Nya..bvsm adalah wadah trbaik..

Normah Siaim 'Shimah Salim' Saya suka sgt dgn bvsm ni sbb dpt menambh nilai hdup 2 org rakan d srk says..testimoni..yg.meletopp d seklh...penyakit misteri yg dialami oleh kwn d sek yg sama.. dah sattle...dia mgalami pyskit ni dah 10 tahun ...skrg ni happy sgt2 bila tgok kwn tu dah ceria...dgn izin Allah..ustazah d sek sy dah pragnent stlh guna bvsm...dah 10 thn kahwin..dgn izin Allah..

Nor Affidah Ismail Sorang kawan saya guru di smk...malam pertama guna BVSM dapat rasakan kebas kedua tangan..dan seperti sesuatu yang merayap seluruh tubuhnya...sebelum ni alami masalah gangguan selama 18 tahuin..sekarang badan ringan tiap kali bangun pagi...

Zarina Bakar Alhamdulillah suami bekas pesakit strok..sejak guna BVSM dah tak penat lg. Boleh berbasikal sejauh 15 km tanpa henti. Alhamdilillah

Zarina Bakar Saya pula ada asthma...sejak guna BVSM tak perlu guna inhaler lagi....
Umikalsom Abd Zabri Saya ada mslh sakit blkg. Slps tidur dgn BVSM sakit dah hilang. TQ ALLAH, TG BVSM


Khamsiah Abdul Rahman Jasa paling besar BVSM ni pada saya ialah period jadi comel...almaklumlah dulu ada cysts n fibroid ..gangguan tu dah lama hampir 7 tahun.dah macam macam cara usaha,doktor pakar,ubat traditional ,pelbagai produk alternatif...yang saya tahu semua penyakit saya sembuh satu persatu pas guna produk2 kita..dengan izinNya .alhamdulillah bila kuar jer BVSM tanpa banyak fikir terus beli ..tak ada testimoni lagi masa tu cuma gambar haji Aziz jer...tapi nampak beza gambar tu tertarik ..tenyata BVSM penawar yg di hantar untuk saya setelah sekian lama mencarinya..masa mula2 pakai tu saya terasa bahagian perut macam di tarik2 ,begitu juga dgn paru2 ..tiba2 jer paru2 terbuka dgn luasnya best banyak oksigen dapat masuk paru2 saya ada kesan resdung dan thyroid yang lama..dia ketat sikit macam nafas pendek..tu ler pengalaman saya...I LOVE BVSM SO MUCH......TQ TQ TQ ALLAH

http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...