uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Sunday 3 June 2012

Tambah Markah! Riadah Dalam Blog Aku

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum, salam sejahtera, salam 1(one)Malaysia serta salam seluruh dunia.......

Kalau dengar tambah markah, semua orang suka, semua orang hendak. Contohnya buat ibadat lebih dapat markah pahala lebih. Buat kebajikan lebih dapat pahala lebih. Apa sahaja yang kita buat, lebih dari orang lain, mesti dapat pahala lebih, ganjaran lebih, untung berlipat ganda, dapat duit lebih dari orang lain. Kalau dalam ujian jawab lebih dari orang lain, mesti ranking markah teratas.


Begitu juga jika beriadah dalam blog aku. Aku secara sepontan beri markah. Sertai rakan blog aku bagi 5 markah. Twitt dan like aku bagi 2 markah. Sembang aku bagi 3 markah. Beri komen aku bagi 10 markah juga sebab ikut hiraki kesusahan nak beri komen. Kalau klik-klik iklan aku bagi 20 markah. Macam mana? Seronok tak dapat markah?


Terima kasih kepada pelawat yang datang beriadah di blog aku...lain kali datang lagi ya....

http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...