uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Saturday 16 June 2012

Tengok Akaun. Ek! RM masuk lagi....

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum, salam sejahtera, salam 1(one)Malaysia serta salam seluruh dunia.......

Terima kasih kepada Nuffnang tidak terhingga kerana memberi kegembiraan. Buka akaun...Tengok -tengok...Ek! RM masuk lagi...Ini yang makin mengujakan...Mengapa tidaknya...Sedang tidur dibuai mimpi indah pun...Duit masuk dalam akaun. Biar pun CPC global. Sikit-sikit lama-lama jadi bukitkan...Tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu....Apa pun kalau tidak dipecahkan ruyung manakan dapat sagunya. Peringkat permulaan ini memanglah....Bersusah-susah dahulu, bersenang-senang kemudian

Kempen
NAMA KEMPEN
BLOG
UIP Madagascar 3 CPC
Petuapaje.blogspot.com
RWGenting- School Holiday CPC
Petuapaje.blogspot.com
Q1 Maxis iPhone 4S
Petuapaje.blogspot.com

Nuffnang! Bila pula nak bagi aku iklan apa tu....??????

Kepada pelawat-pelawat yang setia...Diucapkan berbanyak-banyak terima kasih juga kerana setia dan berulang-kali melawat blog aku. Jangan lupa jadi follower blog aku...Datang melawat blog aku untuk menghiburkan hati bila boring-boring. Boleh tengok gambar-gambar, boleh berkenalan dengan follower aku, boleh menceduk pengalaman dan ilmu pengetahuan yang ada sedikit-sedikit yang dapat aku berikan....

 http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...