uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Sunday 9 October 2011

Aku Kesunyian

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum dan Salam Sejahtera.....

Nak tergelak seorang diri. Mengapa tidak! Followers ramai, yang menjengah blog aku ni pun ramai. Serata dunia. Kalau tengok status blog aku, yang menjengah dari Negara US, Rusia, Hong kong, Vietnam, Thailand, Romania, Algeria, Hungary, Jerman, Australia, Jepun dll dan ramai sekali dari Malaysia. Tetapi tidak ada menyatakan sesuatu, maksudnya tidak meninggalkan komen diruang komen....tersenyum sendirian....mungkin tidak beri salam kot....ha ha ha.....

Aku ni...ha ha ha kadang-kadang menggunakan perkataan aku bila bersembang....yang formal-formal aku gunakan perkataan saya...Aku ni berfikiran terbuka...komen lah apa sahaja...samada negatif, positive dan nak belasah...nak kata apa pun tak kisah....aku sedia melayan...maklum sahajalah baharu mengenali dunia blogger ini memang banyak kekurangan. Jadi kalau ada komen-komen positif untuk menambah baik blog aku ni alangkah baiknya.

Kalau ada komen yang negatif-negatif, bukan ada pun sebelum ini ada orang kena aku pukul..aku jadikan bahan lawak adala...Sekuang-kurangnya bila kita berkata-kata untuk menyatakan sesuatu itu bermakna kita melatih diri kita bercakap-cakap dan belajar menyusun perkataan demi perkataan untuk menjadikannya beberapa baris ayat. Di samping itu sebenarnya juga kita "brain storm" sumbang saran, iaitu sama-sama berbincang mengeluarkan pendapat. Bila ada isue yang dikemukakan, maka bercambahlah pemikiran orang lain yang membacanya...dan ia akan mengeluarkan pendapat baru. Apabila sudah banyak pendapat, maka pendapat yang terbaik adalah dipilih untuk menyelesaikan isue tadi. Betul Tak?

Ok lah..komen atau perbincangan dialu-alukan....sekian Wasalam...

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...