uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Monday 9 January 2012

Polis Sudah Datang Ke Rumah Buat Siasatan

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum dan salam sejahtera.......
Burung  tekukur saya diambil orang pada 5hb. Januari jam 5.15pagi. Setelah membuat laporan polis pada jam 9.30 pagi, polis telah pun datang ke rumah membuat susulan siasatan pada jam 9.00 malam.  

Ha ha ha baharulah senang hati sedikit. Polis datang tanya berapa anggaran kerugian. Nak merekodkan statistik kerugianlah tu agaknya. 

Kalau jumpa lah burung saya itu, hebat sungguhlah Polis Penyiasat tersebut. Kalau ikut perkiraan, burung bukan boleh disorok-sorok. Ia mesti kena gantung. Jadi senang dicari....entahlah...letih memikirkannya....


Walau apa pun saya masih mengharap burung saya ditemui oleh Polis atau pun dipulangkan oleh pencuri tersebut kepada saya. Gambar-gambar burung saya ini saya ambil tiga hari sebelum kecurian. Kini hanya tinggal kenangan....Wassalam....

http://petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...