uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Monday 26 March 2012

Kulit Siput Cantek .....

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum, salam sejahtera, salam 1(one)Malaysia serta salam seluruh dunia.......

Kalau pergi ke pantai...jumpa kulit siput...memang saya kutip buat sample koleksi.....

Kulit-kulit siput ini saya kutip di Pantai Yan Negeri Kedah. 

Dahulu saya menetap di Negeri Pahang. Banyak juga kulit siput yang saya kutip. Tetapi entah hilang kemana kerana semasa memindahkan barang-barang rumah saya tidak ada kerana masa itu melanjutkan pelajaran.

Sebelum pindah ke Kedah, dari Pahang saya telah berpindah ke Kelantan dahulu. Menetap di sana selama 5 tahun....














 http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...