uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Saturday 4 February 2012

Pelajar Sudah Teruja Untuk Melaksanakan Architecture Day Ke-7

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum dan salam sejahtera.......

Sudah semestinya hati saya berbunga-bunga bila ada pelajar menyuarakan hasrat untuk membuat persiapan awal mengadakan Program Archi's Day pada awal Julai 2012. Kalau sebelum ini pelajar mula buat persiapan pada bulan Jun bagi program sesi ke-2. Pada fikiran saya, ini adalah satu petanda positif merujuk kepada program tersebut dan merujuk kepada perkembangan pemikiran pelajar yang terbabit.
Batu yang terdapat di Hutan Lipur Bukit Hijau. Kelihatan tompokan kulat .....
Bukit hijau
 
Bukit hijau

Bukit hijau


Pelajar tersebut juga membayangkan aktiviti-aktiviti yang akan dilaksanakan....Rahsia! Ok rahsia! Bagi saya dan Tenaga Pengajar lain sudah tentu menyokong apa-apa sahaja saranan yang pelajar cadangkan asalkan mengambil kira keselamatan dan objektif program yang memberi nilai tambah kepada pelajar. 
Saya telah pun menyarankan kepada pelajar tersebut untuk membentuk Ahli Jawatan Kuasa, memulakan mesyuarat dan membentangkan kertas kerja secepat yang mungkin.
Hutan Lipur Sugai Sedim
Adakah Hutan Lipur Bukit Hijau dan Hutan Lipur Sungai Sedim ini menjadi pilihan pelajar untuk melaksanakan Program Archi's Day akan datang? Kita tunggu........
Sungai Sedim airnya sangat deras....
Saya faham...ramai pelajar teruja untuk menunjukkan daya kepimpinan mereka....Ya! Untuk menjadi sesaorang pemimpi...pelajar mestilah mempunyai beberapa kemahiran seperti komunikasi, bermasyuarat, merancang, mengurus, menyelia, melaksana dan lain-lain lagi....
Batu Sungai Sedim menjadi licin dan tidak berlumut kerana hakisan air....
Sungai Sedim. Sangat deras....



 http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...