uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Sunday 19 February 2012

Sertai Innit.Naffnang.com Untuk Tingkatkan Pelawat Dan Pendapatan 5 Angka

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum dan salam sejahtera.......

Untuk pengetahuan anda semua, selepas satu bulan melancarkan blog saya, saya menyertai Naffnang.com dan menjadi ahli Innit. Mendapat keahlian Glitteri. Terima kasih Naffnang kerana menerima saya menjadi ahli dan mendapat keahlian Glitteri dalam Innit.


Sudah beberapa kali saya menghantar post dalam Innit tetapi caranya agak menyusahkan saya tidak seperti macam nak kongsi post dalam facebook dan twitter yang sudah ada butang pada blog sendiri. Kesukaran tersebut membuatkan kerja saya terbantut. Kebetulan pula ketagori blog saya sendiri tidak ketahuan...Ha ha ha....

Sebentar tadi bila saya pelajari tentang Innit.Naffnang baru saya faham. Apa iu Innit, apa itu Nang, apa itu Dang dan kesanya bila posting post pada Innit. Kesan yang paling saya suka ialah bilangan pelawat bertambah dan yang paling penting ialah pendapatan akan meningkat! Yahooooooo.....RM...RM....RM...

Lepas ini saya akan posting post dalam Innit. Post lama-lama pun saya nak postingkan...Adakah ia berpatutan....He he he...Harap-harap ramailah yang Nang post saya...Nang tu maknanya sokong. Dang tu maknanya tak sokong. Nang! Nang! Nang!


 http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...