uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Thursday 24 May 2012

Balek Johor Ziarah Emak

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Banyak pokok bunga ini hingga semerbak wanginya.
Assalammualaikum, salam sejahtera, salam 1(one)Malaysia serta salam seluruh dunia.......

Sempena Hari Ibu sempat juga saya balek ke Johor ziarah emak. Sudah berbulan-bulan merancang hendak balek akhirnya termakbul juga keinginan saya. Syukur Alhamdulilah.

Saya seronok sangat dapat balek dan menikmati keindahan taman sekeliling rumah emak saya. Banyak pokok-pokok bunga, ulam dan pokok buah.



Emak saya Hajah Masrumi berusia 83 tahun dan masih sihat.
Kalau balek dari sana, sah saya akan ambil benih pokok untuk ditanam di tepi rumah saya pula.


Kebetulan 2 orang anak yang belajar di UniKl Pasir Gudang mengakhiri semesternya jadi kami ke sana  pula menjemputnya untuk balek ke 
Alor Setar sekali.

Saya suka lanskap kiri kanan Lebuhraya Utara Selatan berdekatan Johor Bahru. Sangat cantek, bersih dan rapi.


Lebuhraya Utara Selatan menghampiri Johor Bahru

Dalam perjalan pulang emak saya ikut sekali kerana hendak ke rumah kakak saya di Bangi dan seterusnya ke rumah adek saya di Kelang kerana ada majlis pertunangan anaknya.

Tidak banyak gambar-gambar yang dapat dirakamkan kerana kepenatan dan mengantuk. Lepas dua hari dari balek ke Kelantan balek pula ke Johor. Penatnya....


http://Petuapaje.blogspot.com

Jalan susur ke Pasir Gudang johor

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...