uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Tuesday 22 May 2012

Selamat Menghadapi Peperiksaan Akhir Sesi Januari-Jun 2012 IKM

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Fikir habis-habis...Jangan menyesal kemudian
Selamat menghadapi Peperiksaan Akhir Sesi Januari-Jun 2012 kepada semua Pelajar Institut Kemahiran MARA seluruh Malaysia.

Peperiksaan akhir bermula dari 21hb. Mei, 2012 dan berakhir pada 7hb. Jun 2012 bagi Institut Kemahiran MARA Alor Setar dan yang selaras dengan program yang ada di IKMAS ini.

Ingat pesanan saya minggu lepas. Jangan meniru semasa peperiksaan, kalau tertangkap buruk padahnya.





Fahamkan soalan...Jangan ditanya lain..Jawab lain pula..
Hari pertama peperiksaan saya tiada di IKMAS kerana pulang ke Johor ziarah emak saya sempena hari ibu.

Saya tahu kamu bimbang berhadapan dengan peperiksaan sebab itu sebelum masuk dewan ramai yang telefon saya.

Jangan risau...Saya sentiasa mendoakan kejayaan kamu.

Sebelum peperiksaan, belajar, ulangkaji dan buat latihan. Siapa belajar lebih, dia akan dapat markah lebih. Siapa malas, dapat markah malas juga...Ha ha ha...

Jangan lupa lihat jadual tiap-tiap malam. Tengok tarikh dan waktu peperiksaan. Bimbang...Orang lain datang ...kamu ponteng...Itu sudah kes berat!

Harap program Senibina dapat kelulusan 100% lulus lagi semester ini.

http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...