uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Tuesday 17 April 2012

Tidak Perlukan Glycemic Index Slim Pill

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum, salam sejahtera, salam 1(one)Malaysia serta salam seluruh dunia.......

Glycemic  Index Slim Pill? Kurangkan badan cara cepat  selamat dan secara semula jadi?
Surat untuk Dr. Eleanor Hall dan Dr. Jean Murray BPME RSMA Phd. 

Terima kasih kerana selalu hantar surat tawaran menakjubkan sebagai hadiah bernilai. Menjanjikan badan seperti super model , selebriti dan bintang filem macam artis Julia Roberts..........


Katanya, pil diet ini:
Cepat dan senang
Tidak perlu diet
Tidak perlu exercaise
Tidak perlu semangat
Tidak perlu keluarkan tenaga
Tiada risiko
Tidak perlu dadah
Tidak perlu bahan kimia
Tiada kesan sampingan
Hebat!.....................................

Saya sebenarnya tidak memerlukan pil pelangsing badan kerana saya mempunyai berat badan ungul dan BMI saya pun hanya 23. Saya juga nampak lebih muda dari usia, lebih sihat dari kawan-kawan yang seusia dengan saya dan penampilan yang menarik. He He He...Puji diri...

Boleh kurangkan berat hingga 5kg dalam satu minggu untuk cairkan lemak dan selulit!

Sebenarnya saya tidak ada lemak yang degil dan tersembunyi. Saya  masih makan apa sahaja tetapi berpada-pada dengan kuantiti yang diambil. Semua makanan yang saya makan bertukar kepada tenaga kerana banyak aktiviti yang saya lakukan sepanjang hari dengan bertenaga. Tiada kesempatan lemak bahkan selulit bermaharajalela dalam tubuh.

Dengan entry ini harap-harap Dr. Eleanor Hall dah tak hantar surat tawaran pil pelangsing tersebut pada saya. Saya dah banyak dan bertahun-tahun terima surat tawaran tersebut.

 http://Petuapaje.blogspot.com

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...