uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Wednesday 7 September 2011

Apa itu "Blogger" dan "Blogspot" ?

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Dari dahulu lagi dan kini kita tertanya-tanya dua perkataan ini. Andaikata hari ini kita tidak mengetahuinya sudah pasti dimasa akan datang kita masih tertanya-tanya dua perkataan ini selagi kita tidak menerokainya.

Label Blogger ini akan saya gunakan untuk berkongi pengalaman bagaimana pengalaman usaha-usaha saya untuk mengwujudkan http://petuapaje.blogspot.com saya sendiri. Saya akan terangkan menggunakan ayat yang paling ringkas dan mudah difahami. Maklum sahajalah pada masakini bermacam-macam komitmen yang tepaksa kita laksanakan menyebabkan kita kesuntukkan masa untuk melaksanakan setiap aktiviti kelangsungan hidup.

Apa itu blogger? ha ha ha...kalau tersilap penerangannya harap maaf. Mengharapkan blogger- blogger lain tolong bantu. Help! Help! Al-maklum saya pun baru dalam bidang ini.

Ok lah. Blogger adalah merupakan suatu alat berasaskan sesawang yang membantu anda untuk menyiarkan maklumat, gambar, video, data-data dan apa sahaja kepada rakan-rakan malahan di dunia tampa sempadan ini.

Blogspot pula adalah saluran perkhidmatan sesawang blog yang disediakan oleh kumpulan blogger-blogger seperti saya.

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...