uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Wednesday 21 September 2011

Tidak akan mengalah

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Assalammualaikum semua...beberapa hari ini tidak sempat hendak buat post/tajuk cerita baru. Maklum sahaja lah kerana kesibukan melayan hobi-hobi sampingan seperti mencuci aquarium, memberi makan burung kesayangan, burung tekukur...dan macam-macam lagi. Sekarang ini pun anak-anak kucing ini naik ke atas pangkuan ....sabar je lah...

Masaalah berblogging ini lagi..Al-maklum sahajalah keterbatasan ilmu pengetahuan menyebabkan beberapa kesukaran. Kalau anda semua lihat paparan blog saya mesti tergelak macam orang kata, ala nothing......Saya akui juga buat masa ini blog saya macam tidak mesra pengguna...bukan macam, memang ya tidak mesra. Saya bukanlah orang yang cepat mengalah. saya akan berusaha membaiki satu persatu sampai dapat. Mula-mula berblogging, asyik duduk depan laptop hingga tidak peduli kepada beriadah petang menyebabkan berat badan naik. Sekarang saya sanggup pula berlapar kerana berblogging, jadi disamping itu secara tidak langsung bolehlah saya menurunkan berat badan. Apa-apa pun saya akan pastikan juga pemakanan yang saya ambil memenuhi nutrien keperluan tubuh badan

 Saya sudah cuba sendiri edit yang mana patut...tapi tidak menjadi juga. Contohnya yang saya cuba buat ialah berkaitan page dan edit HTML untuk menjadikan paparan gambar untukjadi slide.Sekarang ini gambar-gambar yang saya paparkan berterabur dalam paparan blog. Memang nampak tidak cantek. Nampaknya saya perlu meminta bantuan talian hayat bagaimana hendak mengubahnya.Tolong! Tolong!

Eh! Kalau adalah sesiapa yang voluntier nak membantu, alangkah bagusnya....Bloger-bloger yang lain tolonglah saya. He he he...Buah cempedak di luar pagar, ambil galah tolong jolokkan, saya Nenek Muda baru belajar, Kalau salah tolong tunjukan....ha ha ha...

No comments:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...