uD_oGQvuuFIHGuZIYcQOjRhf5n8

Mari kita berkongsi pengalaman,ilmu pengetahuan, gambar, video dan apa sahaja yang terfikir.....

Cara mudah, alaf kini...global

Rabu, 7 September 2011

Wujudkan blog

- See more at: http://www.helperblogger.com/2012/05/add-facebook-like-button-to-blogger.html#sthash.zt4521Ye.dpuf
Percuma! bukan kena bayar. Kalau kena bayar saya pun tak nak. Ha ha ha bukanlah kedekut tapi nak buat benda yang tak tentu pasal yang alang-alang pandai. Mahir tidak. Nak kata tak boleh buat tu tak pasti sebabnya pandailah juga kerja menekan keyboard walaupun menggunakan dua jari sahaja. Membaca pun boleh lah sikit-sikit...ada yang faham dan ada juga yang tak faham. sekali-sekala gunalah juga kamus.

Berbalik kepada bagaimana mengwujudkan blog. Senang sahaja! Langkah yang pertama ialah anda dikehendaki membuka akaun. Buat blog ni dapat banyak duit tau....kita boleh tengok pendapatan kita setiap bulan melalui akaun kita. Macam mana nak dapatkan pendapatan "Duit" saya cerita di lain masa. Bukalah akaun dengan klik created an account on blogger.com

Tiada ulasan:

Jangan Lepaskan Peluang.....Bertindak!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...